کتاب های عربی کنکور انتشارات گاج
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

عربی کامل میکرو طلایی گاج

تست ها در عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج به چهار بخش تقسیم می شود: ابتدا قواعد ، سپس سوالات ترجمه ، سپس سوالات مفهومی و در آخر  ، تجزیه و تحلیل کلمات ، تجزیه و تحلیل صرفی و اعراب تعبیه شده است . در مورد تست های ترجمه ، مفهوم و خواندن کلمات ، تجزیه و تحلیل  صرفی و زبان عربی د ، پس از توضیح قوانین دوره ، آنها در مورد چگونگی پاسخ به سوالات این بخش بحث کرده اند که این ویژگی خوبی این کتاب است

 

کمتر کتابی در این زمینه در قسمت درسنامه توضیح دارد. تنها موضوعی که دانش آموزان برای تمرین نیاز دارند سوالات مربوط به بخش درک مطلب است.کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج یک پیوست رایگان به کتاب درک عربی دارد که شامل متن های مکتوب و کنکور همراه با سوالات درک مطلب است. تست های قوانین هر درس به تعداد زیادی شامل سوالات کنکور و آزمون های آزمایشی طراحی شده است. آزمون های هر مبحث با سوالات آسان شروع نشده و بهتر بود در ابتدا تست های ساده تری داشت.

 

در سوالات تنوع وجود دارد و انواع تستها در هر مبحث آورده شده است. مخاطبان آزمون ها نیز دانشجویان قوی هستند. تست های ترجمه شامل تعداد زیادی سوال کنکور است و منبع جامعی برای دانش آموزان است. سوالات تفسیر نیز در بین تست ها دیده می شود ، که در کتاب درسی جدید ممنوع است. پس از سوالات ترجمه ، تعداد زیادی از آزمونهای ورودی و آزمونهای آزمایشی مفهوم مورد بحث قرار گرفته اند.

 

در کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج ، برای پاسخ دادن به تست های مبحث آخر ، باید کتاب درسی را بخوانید ، زیرا در ابتدا سوالات برای دانشجویان جدیدالورود است و پاسخ آنها بدون خواندن کتاب درسی دشوار است. قابل توجه است که ، مانند تفسیر مسئله شکل گیری و عربی سازی اهداف کتاب جدید ، ثابت نشده است. آزمون های تجزیه و تحلیل ریخت شناسی نیز از متن درک مطلب در کتاب همراه گرفته شده است.

 

عربی جامع میکرو طبقه بندی گاج

در عربی جامع کنکور میکرو گاج ، بخش تست ها برای هر درس شامل تست برای واژگان ، تست برای ترجمه ، تعریف و مفهوم ، سوالات درک مطلب و قوانین است. آشنایی با واژگان عربی به دانش آموزان کمک می کند تا به تست های ترجمه شده واکنش بهتری نشان دهند. به همین دلیل ، پاسخ دادن به سوالات واژگان نیز می تواند برای دانش آموزان بسیار مفید باشد. واژگان عربی جامع کنکور میکرو طبقه بندی گاج تست به تعداد مناسب آورده شده و تمرین برای دانشجویان کافی است. سوالات نیز متنوع است. سپس تست ها برای ترجمه ، تفسیر و مفهوم نوشته می شوند. تعداد تست در این بخش برای هر درس زیاد است و سوالات شامل تمام نکات ترجمه هستند. سطح سوالات نیز مطابق با کنکور سراسری است. همانطور که می دانیم ، در کتاب درسی جدید ، مسئله تفسیر ممنوع است. می توان گفت که بنا بر احتیاط ، برخی از آنها در هر درس از کتاب اصلی بحث می شود.

 

در کتاب عربی جامع کنکور میکرو گاج سه متن برای درک محتوای هر درس نوشته شده است و می توان گفت که در مجموع ، کتاب تعداد متن بالایی در این بخش دارد. اما اگر بخواهیم آن را درس به درس ببینیم ، هر درس فقط شامل سه متن است. سرانجام ، سوالات مربوط به قوانین وجود دارد. سوالات اولیه آسان در نظر گرفته می شوند و نقطه شروع خوبی هستند. تعداد تست در این بخش نیز زیاد است و برای آماده سازی دانشجویان کافی است. تنوع سوالات خوب است و انواع سوالات را پوشش می دهد. تست نوشته شده همچنین شامل ترجمه و قوانین سوالات کنکور است و پرداختن به سوالات کنکور از مزایای این کتاب است. پاسخ های تشریحی همراه با کنکور 99 در پایان کتاب عربی جامع کنکور میکرو گاج گنجانده شده است. پاسخ ها نیز کامل است.

 

عربی موضوعی میکرو گاج 

عربی جامع انسانی میکرو طبقه بندی گاج 

عربی کامل انسانی میکرو طلایی گاج 





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: